fredag 26 oktober 2012

Tjosan i trosan!


Tenta idag då! satt uppe heeeela natten och pluggade, somnade runt 7, gick sen upp vid halv 2 då tentan började 2 kom lite sent, 14,10 men gjorde inte så mkt.
när jag kom dit och satte mig, fick mina tentor (tre stycken, men skulle göra två) så kommer tentatanten fram till mig och säger att vi inte ska göra en del (!!!!) säger att vi ska ta hem tentan och sen hör läraren av sig på måndag till oss.
så jag skrev ena delen och tror det gick bra, förutom att jag blanda ihop en grej när det gäller MNS och poängen..suck.

Men när jag kom hem så kollade jag på tentan.. and gues what! ALLA svar stod under frågorna... hur lyckat av läraren är inte de?! hon hade alltså lämnat ifrån sig fel tenta..haha. aja kanske bra att det blir en ny, hade ej klarat den där!

I morgon åker jag till örebro, bussen går 10!


Inga kommentarer: