onsdag 24 oktober 2012

Någon undrade vilket ex, kan säga att han börjar på J och vi var inte tsm så speciellt länge, 4månader eller sådär.

Men jag tror inte riktigt jag kan säga vilken min längsta relation har varit, för jag och min första kille va typ av och på i ett år eller så. ni vet hur killar är i 14-15 års ålders är ;) haha

men annars har jag inte haft så många pojkvänner. för några år sedan, när jag faktiskt fortfarande va kär i min första kille så trodde jag faktiskt att vi skulle bli tsm IGEN..tror jag inte längre :P visst, vi tänder fortfarande på varandra, och vi bryr oss säkert fortfarande om varandra, men jag tror inte det skulle kunna bli något igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså? Det hade jag ingen aning om :0 när trodde du detta? :s naa vi är för olika för att passa ihop..
E