måndag 15 oktober 2012

Min drömkille

Jag vet inte riktigt vad som är min drömkille. Vet väl lite egenskaper som jag hoppas att han kommer ha, men vet inte utseendemässigt. ingen märkessnobb i alla fall.

  • han ska vara snäll
  • omtänksam
  • gilla barn
  • kunna umgås med mina vänner
  • låta mig umgås med han och hans vänner
  • inte skämmas över mig
  • tycka om filmkvällar men ända gilla att festa
  • tycka om katter
  • inte vara rädd för att berätta vad han känner
  • visa känslor bland folk, kramar, pussar, handhållning etc..

Nu tror jag inte jag kommer på några mer egenskaper :P det är i alla fall ingen av mina ex, fast jag inte har haft många.

 

2 kommentarer:

anonym sa...

Ganska typiska grejer med andra ord? :P vad tänder du på utseendemässigt då?

Thomas sa...

Lägg ut sexii bild på dej! :D