måndag 22 oktober 2012

tidfördriv på hör nivå.... inget man behöver läsa om man inte verkligen känner att man vill veta en hel del om mig!

Under 2012 har jag hittills:
[ ] du har rymt hemifrån  - Nja, onödigt att rymma när man bor själv
[x] du har bakat - absolut! gjorde ju bullar!
[ ] du har sovit utomhus
[x] du har åkt bil med fyllon - ja, men föraren va SJÄLVKLART nykter
[x] du har varit full - haha behöver jag ens svara på den xD?
[x] du har varit/är kär - ja och nej, trodde nog jag va kär
[x] du har saknat någon
[ ] du har badat i havet - nja jag jobbade hela sommaren!
[x] du har solat utomhus
[x] du har solat i solarium
[/ ] du har snackat i telefon mer än 2 timmar - nja en och en halv tror jag nog, eller E?
[ ] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[x] du har gett någon blommor
[x] du har sett en död människa -satt vak på nyårsnatten, tanten dog och vi fick fixa till henne efter.
[x] du har hittat ny musik du gillar - fastnat för den där jävla gangman-style!
[x] du har fått nya kompisar
[ ] du har varit utomlands
[x] du har varit ledsen
[ ] du har velat dö
[x] du har varit glad
[x] du har druckit alkohol - nääää aldrig (A)
[x] du har känt dig sviken
[ ] du har känt som att ingen har sett dig
[x] du har suttit vid datorn mer än innan - myyyyycket plugg
[ ] du har skrivit en låt
[x] du har känt hat
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med dina föräldrar
[x] någon har sagt att du är snygg
[ ] du har bråkat med din älskling/kompis
[x] du har strulat med en främling - haha oops!
[x] du har strulat med en av det motsatta könet - haha ett antal gånger ja
[?] du har varit så uppjagad att du gjort misstag - eh va?
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[ ] du har kallat någon hora/slampa - nej inte i år faktiskt :D
[x] du har kissat utomhus
[x] du har slagit någon - men inte hårt :P
[x] du har spytt- efter mittenglaset på CAPS! *ryser*
[ ] du har knarkat
[ ] du har sovit i motsatta könets säng
[x] du har hånglat med någon av motsatt kön - hånglat är väl samma som strulat? då har jag redan svarat
[x] du har raggat på främlingar



Dessa frågor tar jag under hela skoltiden
Gråtit i skolan ? Ja, matten, sista året på gymnasiet!
Haft sex i skolan ?  HEMLIGT :D tihi
 Blivit nerslagen ? Nej inte i skolan, men blev misshandlad en kväll på stan
Blivit utstängd från ett klassrum ? nopp :)
Skolkat mer än 3 ggr ? ja
Gått ut från en lektion för att träffa en kompis ? ja
Åkt hem från skolan pga sjukdom ?  ja
Åkt hem från skolan pga annan anledning ? ja
Spytt i skolan ? ja, drog och gav blod en dag innan skolan. spydde där. mådde sen bra och tyckte att jag kunde gå till skolan. spydde i skolan med...
 Fått byxorna nerdragna ? haha nopp, dom skulle bara våga ;)
Puttat någon ? Ja men bara på skoj
Blivit puttad ? ja
Blivit utskrattad ? nej
 Blivit förbannad & lämnat klassrummet ? nej
Slått ner någon ? nej
Kallat en lärare för hora ? nej
Kallat en elev för hora ?nej, använder inte det ordet
Slått ner någon under lektionstid ? nej 
missat på fler än 3 prov ? Ja
Klarat alla prov ? Nej
Gått med blöta kläder i skolan ? ja,
Haft vattenkrig i skolans område ? Ja
Spottat vatten på någon ? nej
Kommit försent fler än 3 ggr ? ja
Kommit försent med flit ? yes
Smsat under lektionstid ?  ja
Blivigt tagen på bargärning när du smsade ?ja
Ringt till någon under lektionstid ? jaa
Svarat på ett samtal under lektionstid ? japp
Blivigt kär i någon i samma klass som du ? nopp :P
Blivit kär ? ja, min första pojkvän gick ju i samma skola så.
Kramat någon i skolan ? jaa
Kysst någon i skolan ? hehe typ ;) lite granna (A)
Glömt nycklen till skåpet ? ja...
Glömt dina böcker hemma ? jaa
Fått samtal hem för det dåliga ? nä jag va så snäll sååå
Fått samtal hem för det bra ? nä, fanns utvecklingsamtal till för de
Bitit någon ? ja
Satt eld på något / någon ?
Gjort inbrott i skolan ? nej?? vem vill de?
Stuligt något som tillhörde skolan ? har jag säkert gjort
Fått ha samtal med en lärare ? aop
Orsakat att alla andra i klassen fått sitta kvar ?  nä, som sagt, I'm a good girl (A)
Saknat skolan under loven ?  lov? vad är de?
Längtat till skolavslutningen ? oh ja! nu längtar jag till EXAMEN!

1 kommentar:

e.j sa...

Naa frågan är fan om det inte va närmare två timmar asså? :s