måndag 22 oktober 2012

hej på er!

jag kan inte sova!! iih jobbigt.

men vet att jag har varit lite borta under helgen men det har sina orsaker!

Fredags: Drog jag först på förfest hos en killkompis, vi hade lite musikquiz och hade skit kul. Sen drog vi till rumpanbar där det va styrelsemingel med andra föreningar och även lite beerpong! Sen lite "vacker" sång påväg till bunkern där de va oktober fest! fick med mig en snygg grön hatt hem! kan visa i morgon hur het den va! drog hem runt 1 för tänkte vara pigg till lördagen

Lördag: Dagen då CURA (min förening) skulle ha olympiaden.
Olympiaden: 11 deltagande föreningar som tävlar om titeln om bästa föreningen (typ)! varje förening får en helg, en dag, i var sin månad, där dom har en tävling. varje förening är med 6pers. varje olympiad-dag samlar man ihop poäng som man sedan räknar ihop!

fort. lördag: jag vaknade vid 10 och kände och jag inte alls mådde bra (observera att jag INTE blir bakis) så jag försökte sova ett tag till, vaknade sen att huvudet höll på att sprängas, alltså en migrän hade kommit och jag hade inte hunnit tagit tablett, dumma mig.. jag skulle även vara funktionär/lagledare på olympiaden, men nä gick ju ej. så skrev det på sidan, vad fick jag för svar tror ni? några krya på dig? nä! "det kallas bakis" snällt va! vilka underbart folk...
jag somnade ändå om igen och sov till 17.00, that's why jag är uppe nu, dygnet är upp och ner igen.. suck

Söndag:  sov väldigt länge idag med, för länge. skulle egentligen städa. men tänkte att jag tar det senare på kvällen, skulle ju ändå vara uppe.. men sen hörde sig en killkompis av sig som har haft det lite jobbigt i helgen. tjejen hade gjort slut... så han undrade om han kunde komma till mig en stund, han bor egentligen i örebro men jobbar nu i karlstad och känner typ bara mig. Så sa visst, kollade sen i lägenheten och kom på att det va ett bombnedslag, jag såg ej diskbänken! jag har ALDRIG städat så fort i hela mitt liv haha sen kom han och vi hade det trevligt framför en film.



Ursäkta det väldigt långa inlägget :P


Inga kommentarer: