lördag 27 oktober 2012

Gooood morgon!

usch så trött jag är! inte alls sovit bra inatt, dömt massa skit! drömmer alldeles för mkt ibland... men får slumra till lite på bussen. ska ju ändå sitta på den i 1,5 timmar så kan nog vila lite, skönt

men örebro idag! är just nu jätte hungrig men har ingen att äta.. förutom nudlar och det är jag inte sugen på så ska nog köpa mig någon på busstationen sen :) så irriterande också att jag har inte hunnit städa klart, ser inte helt förjävligt ut men ändå stökigt. inte jätte kul när man ska vara borta i en vecka.. packningen går förjvligt också, inte bra att vara tjej och packa kläder!det blir bara för mkt... och åååh vad jag skulle vilja åka i mjukisbyxor idag men nä... jeans blir det jippi!

aja men puss på er!

här kommer en gammal bild!


Inga kommentarer: