torsdag 25 oktober 2012

"Jaså? Det hade jag ingen aning om :0 när trodde du detta? :s naa vi är för olika för att passa ihop."

Sv: Don't worry ;) det va mååånga år sedan nu :P haha ja det vet jag att vi är, vi är typ vänner i alla fall, nån underlig sort, och det duger så bra för mig :D


                                                            


OK nu annat! mitt dygn är upp och ner, igen och skulle ju egnetligen fixa det igår natt, somnade väl runt 7 på morgonen och tänkte sen gå upp vid 12, did i? nopp... mensvärk som tog kål på mig.

Men men, på fredag åker jag eventuell till Örebro för lite girltime och jobb, men kommer även bli en hel del plugg för tror allt jag har tenta den 5de..
men allt beror på om min killkompis ska åka tillbaka till örebro eller inte, ska i så fall få skjuts :D

'just nu håller jag i alla fall på att plugga, det är sårvård och huden som är ämnena nu. huden är svårast. med alla lager och celler....


hittade förresten en gammal bild!



Inga kommentarer: