lördag 10 november 2012

hej på er!

har nyss tagit mig en dusch. håller på att försöka vända mitt dygn. är inne på min tredje film och pluggar även.

Men jag märker verkligen hur sönderstressad jag är. ska ge två exempel.

1. jag är inne på min 3de förkylning denna termin, sen nollningen.. helt sjukt!
2 har MASSOR utav finnar... skit kul. och jag har typ aldrig finnar. inte ens när jag var 14-15år... suck men det kommer ju vid stress så.

Immunförsvaret är ju inte riktigt på topp, och när jag väl slappnar av blir jag då sjuk.. kuuul.
om bara ångesten kunde försvinna så skulle jag klara av stressen så mkt bättre.. har jätte svårt att somna för direkt när jag lägger mig och blir ensam med mina tankar så får jag ångest över allt som händer i mitt liv just nu.. vet inte hur jag ska klara detta..

men ska fortsätta till mitt plugg och film, ser just nu på grease och pluggar om hjärtsjukdomar.

kommer två "snygga" bilder på mig sen :P

Inga kommentarer: