onsdag 14 november 2012

Hej på er eller god morgon kanske!
Gick upp ca 10 idag och har verkligen sovit ut. har sovit som fan sen i måndags. Somnade ju vid 14.30 eller nå sånt i måndags, "gick sen upp" 03.00 sen på natten, låg i sängen och kollade på serie till typ 7, sen vid 15.00 igen tänkte jag ta en powernap och sen gå upp och städa, HA yeah right, vaknade vid 18.00 och va fortfarande trött, så fortsatte att sova, vaknade några gånger under natten som vanligt, men som sen till nu idag 10.00. helt otroligt!

Jag måste verkligen ha varit utmattad, men nu känner jag mig pigg och utvilad!
tänkte idag försöka städa, ser förjävligt ut här hemma...

btw en granne till mig har sett en mus hos sig!! den springer visst runt i rören och kan springa in till vem som helst här! gah! Önskar jag hade lilla Stina här som kunde äta upp musen!!!

nytagen bild! Tog den igår när jag faktiskt va vaken ;)


Inga kommentarer: