fredag 9 november 2012

detta kommer inte gå, tror verkligen inte att jag kommer klara tentan i morgon! det är verkligen skit svårt. jag läser och läser, jag skriver och skriver men nada. förutom skrivkramp då! VARFÖR måste vi veta hur vissa celler och bakterier ser ut. Jag kommer inte sitta och kolla i mikroskop hela dagarna. jag behöver inte veta de! gah! varför kan vi inte bara lära oss det som vi faktiskt bara behöver?!

suck... aja efter tentan i morgon ska jag till ICA och handla inför helgen. kommer nog inte sätta min fot utanför lägenheten i helgen, tenta på måndag! woho... hjärt och kärl sjukdomar plus lungsjukdomar... yey. aja det är i alla fall mer intressant än det jag håller på med nu..

sen efter jag har handlat drar jag hem och lämnar de, sen ska jag möte en kvinna i stan halv 2 som ska köpa en klänning av mig. snål jäkel, men ändå... need the money...


klänningen på bilden ska jag sälja, nyårsklänning. dåliga minnen av den kvällen så skönt att bli av med den klänningen fast den är en av mina favoriter :( bilden ovan är i alla fall från nyår två år sedan

Inga kommentarer: