tisdag 13 november 2012

God morgon god morgon tralalalalala

eller jag har varit vaken sen 3 :P sov ju bort hela dagen igår så jag är skit pigg :P haha. men när jag vaknade där vid tre va jag ju hungrig, sen gick det ändå inte att somna om så kollade på lite serier som kom ut idag. klockan blev sen 7 och kunde fortfarande inte sova, så jag gick upp! ha. tog mig en dusch. sorterade tvätt, satte nyss på tvättmaskinen, sen har jag bara slappat. ganska skönt faktiskt!

tänkte idag städa, en liten paus från plugget sådär, men om en stund tänkte jag ta en promenad i det fina vädret, få lite D-vitamin och gå till affären. har I'm craving morötter och dipp. haha.

btw sa jag att jag har gått ner 4kg sen jag åkte hem efter sommaren, nice. så det fick mig att lägga in chipsen jag köpte igår för att unna mig efter tentan i skåpet! tänker mumsa på morötter i stället mumma.

oj vad jag babblar på nu!

 

Inga kommentarer: