torsdag 18 oktober 2012

jag har för mkt tankar i mitt huvud just nu. Inte konstigt att jag gräver ner mig i serier för då slutar jag tänka på pengar, familjen, skolan och csn. Men allt det kommer tillbaka när jag lägger mig i sängen och jag är helt ensam i mörkret med mina tankar.

Jag önskar att allt kunde lösa sig. att jag bara kunde klara tentan nästa fredag, få mina pengar och sen skulle allt vara bra. Men så är inte fallet. för Det är inte långt kvar tills en ny termin börjar, nya poäng som måste vara inne, nya krav som sätts på mig..

jag vet inte riktigt vad jag vill få ut av detta inlägg, kanske bara skönt att skriva av sig lite fast tankarna fortfarande finns kvar, fast jag tvivlar på mig stup i kvarten och pappa ringer och undrar hur det går och jag känner mig bara ännu mer skyldig för att jag inte har klarat allt som jag borde ha klarat. skulle bara vilja dra tillbaka tiden och pluggat som fan, gått till läkaren tidigare och fått tabletter. Då kanske allt hade gått mycket bättre. Så inte konstigt att allt detta är mitt fel, jag hade kunnat göra mkt bättre. Jag hade kunnat klara detta om jag bara hade försökt mer...


1 kommentar:

Anonym sa...

Deppa inte ned dig för mycket bara, det kommer att lösa sig