tisdag 9 oktober 2012

God morgon IGEN!

för nu har jag gått upp på riktigt. eller för en halvtimma sen. har legat i sängen och sett på lite serier. har även nu satt på en tvättmaskin med alla mina handdukar, hade INGA rena! har fått lufttorka! tur att man har skog uttanför fönstret haha

Idag tänkte jag faktiskt försöka göra lite nytta, för mår mycket bättre, fast jag har ont i halsen, snuvig och hostig så MÅR jag bättre i kroppen och det är ju bra.

så idag ska jag försöka städa lite, tvätta, plugga OCH försöka bara bullar. har inte bakat bullar sen jag gick i högstadiet och det va ett tag sedan :P

bjuder även på en bild på mig precis nu, osminkad och morgonfrilla!

så vad tror ni?

                                                                                +
                                                                                 =


Inga kommentarer: