måndag 15 oktober 2012

Fort. Min dmkille!

svar: japp, ganska typiska grejer som jag vill att min framtida kille ska ha. Men jag vet inte riktigt vad för utseende jag gillar. Städade killar. gillar inte killar som lägger ner MASSA pengar på dyra kläder. Hade en sån kille en gång och inget jag gillade alls, väldigt avtändande. Han kunde inte gå ut och spela fotboll på en fest för att hans skor kostade minst 1000kr! och detta var en hemmafest...suck. sånt gillar jag verkligen inte.

Jag gillar killar med lite skäggstubb, tycker det är rikltigt snyggt.

Gillar även vältränade killar men inte allt för stora, små spinkiga killar är nog inte riktigt min grej heller. Vore även ganska bra om han kunde laga mat med tanke på att jag är inte sååå bra på det hahah. han får gärna vara generös fast jag inte gillar det, men det är en bra egenskap :P

Fortsätter igen om jag kommer på mer :P

Inga kommentarer: