fredag 14 september 2012

GOOOOOD MORGON!

härlig morgon? nja regnar och är kolsvart ute! skit kul. men jag gick faktiskt och la mig vid halv 11 igår och somna skapligt snabbt runt 11, men sen vaknar jag vid 2 halv 3 och kan inte somna om! vart vaken sen dess. blev sen jätte hungrig så åt lite av kycklingen jag åt på dagen. fick sen jätte ont i magen , lyckat.  Ska egentligen upp vid 7 men tänkte att det är satans onödigt att försöka sova när man ska upp om en timme, om jag känner mig rätt, vilket jag gör, så vet jag att jag skulle inte dra mig upp om jag sov en timme, skulle bara bli tröttare och just nu är jag inte särskilt trött. funderar på en dusch faktiskt för fryyyyser!

sen tänkte jag fkatiskt försöka med lite frukost, yes ni hörde rätt,jag sofi äta frukost! med tanke på att jag inte ska dra till skolan förens 8 eller nå sånt ( om jag får göra tentan så får jag inte komma inte förens 8.40 ändå) så har jag gått om tid att få ont i magen först efter jag ätit och sen att det har gått över! super!

oj va långt inlägg det blev nuu! jag blev visst ganska hyper! tror jag ska plugga lite nu när jag är ändå vaken, håller även på att ladda ner gleeee iiiiih





aja här kommer lite bilder från nollningen

Inga kommentarer: