måndag 2 juli 2012

hejsan!

jag behöver inspiration för att blogga... just nu har jag ju "sommarlov" så det ända jag typ gör är att jobba.Jag försöker jobba så mkt som möjligt och det är typ jämt. jobbade idag 7-14.30 i morgon jobbar jag 7-15.00 på onsdag jobbar jag 13.30-21.15, ledig på Torsdag, tänkte dra upp på stan och till bibblan för att låna en bok för att komplettera en uppsats sen även försöka hitta en klänning. Fredag jobbar jag 21.00-7.00 alltså natt, samma tider på lördag. så blir mkt pengar! hehe

men som sagt, har inte mkt att skriva. kom precis ut ur duschen. rakat bena och så. håller även på att se på det senaste avsnittet av true blood, tänkte sova om en stund.

här kommer lite bilder! för har visst hört att det är tråkigt att skriva ett inlägg utan bilder :P




Inga kommentarer: