fredag 6 juli 2012

haha det är lite kul, man måste lägga upp en bikini bild för att få någon respons på bloggen. så hare alltid vart! skit kul.

drog ju till jobbet igår, febern försvann på tisdag kväll så jag drog till jobbet dan efter. men kände mig fortfarande klen så gick på alvedon hela kvällen. Idag är jag mkt bättre, men har fortfarande blåser i halsen, men har jätte bra halstabletter för't. Har mest bara solat idag, men det har ni ju sett. har legat på en luftmadrass i poolen och bara glassat! även fått lite färg.
i morgon ska jag jobba, men jobbar natt. 21.00-7.00 ska väl gå bra. sån nattmänniska som jag är haha.

Förra sommarens bikini + kropp. vilken ska man föredra tro. föredrar dock årets bikini men funderar på att köpa en till. 


1 kommentar:

M sa...

bikinibilder är det vi gillar mest ;)
jag tycker också den nya bikinin var snyggare.